Kontaktcenter

Göteborgs Stads kontaktcenter är din ingång till vägledning och information om stadens tjänster. Det är till oss du kommer om du vill prata med någon i Göteborgs Stad. Vi svarar på dina frågor eller vägleder till rätt person eller verksamhet.

Vilken hjälp kan jag få av kontaktcenter?

Vi hjälper till med allmänna frågor, ger allmän information, upplysning, vägledning och enklare rådgivning kring Göteborgs Stads tjänster. Vi hanterar också vanliga återkommande frågor, hittar rätt handläggare om du behöver mer kvalificerad hjälp och vägleder till information och självservice på stadens webbplats. Oavsett ärende ger våra servicevägledare dig information och vägledning som leder till ett snabbare svar på din fråga. Kontaktcenter är till för alla boende, besökare och företagare i Göteborg.

Vi ersätter inga verksamheter eller kontaktpersoner inom staden. Har du en handläggare kan du ringa honom eller henne på direktnummer som vanligt. Kontaktcenter erbjuder service på flera språk.

Hur kontaktar jag Göteborgs Stads kontaktcenter?

Vi ger service via telefon, e-post, stadens webbplats och Facebook.

Kontakta Göteborgs Stads kontaktcenter på finska

Ota meihin yhteyttä suomeksi.

Här hittar du en film om Göteborgs Stads kontaktcenter


Se filmen med teckenspråk

Se filmen med engelsk text
Se filmen med finsk text

Filer och dokument

Kontakta Göteborgs Stad kontaktcenter

Har du synpunkter eller frågor, kan du kontakta Göteborgs Stad kontaktcenter.

Telefon och e-post

Telefon
031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Besöksadress

Postadress

Box 11364
404 28 Göteborg

Fax
031-368 08 48

Öppettider