Kontaktcenter
Göteborgs Stads kontaktcenter är din ingång till vägledning och information om stadens tjänster. Det är till oss du kommer om du vill prata med någon i Göteborgs Stad. Vi svarar på dina frågor eller vägleder till rätt person eller verksamhet.
Vilken hjälp kan jag få av kontaktcenter?
Vi hjälper till med allmänna frågor, ger allmän information, upplysning, vägledning och enklare rådgivning kring Göteborgs Stads tjänster. Vi hanterar också vanliga återkommande frågor, hittar rätt handläggare om du behöver mer kvalificerad hjälp och vägleder till information och självservice på stadens webbplats. Oavsett ärende ger våra servicevägledare dig information och vägledning som leder till ett snabbare svar på din fråga. Kontaktcenter är till för alla boende, besökare och företagare i Göteborg.
Vi ersätter inga verksamheter eller kontaktpersoner inom staden. Har du en handläggare kan du ringa honom eller henne på direktnummer som vanligt. Kontaktcenter erbjuder service på flera språk.
Hur kontaktar jag Göteborgs Stads kontaktcenter?
Vi ger service via telefon, e-post, stadens webbplats och Facebook.
Kontakta Göteborgs Stads kontaktcenter på finska
Här hittar du en film om Göteborgs Stads kontaktcenter
Se filmen med teckenspråk
Se filmen med engelsk text
Se filmen med finsk text
Filer och dokument
-
1. Folder om Göteborgs Stads kontaktcenter på svenska
1. Folder om Göteborgs Stads kontaktcenter på svenska
380 kB -
2. Folder om Göteborgs Stads kontaktcenter på finska
2. Folder om Göteborgs Stads kontaktcenter på finska
380 kB -
3. Folder om Göteborgs Stads kontaktcenter på engelska
3. Folder om Göteborgs Stads kontaktcenter på engelska
380 kB
Kontakta Göteborgs Stad kontaktcenter
Har du synpunkter eller frågor, kan du kontakta Göteborgs Stad kontaktcenter.
Telefon och e-post
- Telefon
- 031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
- E-post
- goteborg@goteborg.se
- Kontaktformulär
Besöksadress
Postadress
Box 11364
404 28 Göteborg
- Fax
- 031-368 08 48