Övriga frågor och synpunkter, färdtjänst

Har du frågor eller synpunkter som handlar om serviceresor i Göteborg? Hör av dig till vår kundservice så hjälper du oss att bli bättre. Självklart tar vi också gärna emot beröm om du är extra nöjd med något.

Är du missnöjd med en resa eller en bokning?

Det är viktigt att du hör av dig till oss om du är missnöjd med något kring din resa. Kontakta då vår kundservice. Du kan lämna synpunkter anonymt, men glöm inte att uppge namn och kontaktuppgifter om du vill få ett svar ifrån oss.

Färdtjänstens kundservice

Kundservice utreder klagomålen

Vi utreder alla klagomål och tar reda på vad som har hänt. Vi hör inte av oss med automatik till dig, men om du ber oss att återkomma till dig så gör vi det.

Varje månad följer vi upp alla klagomål med trafikföretagen. Om vi upptäcker att samma klagomål återkommer så ber vi företaget att ta fram en åtgärdsplan för att förbättra situationen.