
Informationsmöten
Det första steget till att bli en uppdragstagare är att komma på ett informationsmöte. Varje månad har vi en informationsträff, där du får veta mer om våra olika uppdrag. Du kan delta både på plats och digitalt.
Om du är nyfiken och vill veta mer så är det ett tillfälle för dig. På informationsmötet finns också någon av våra uppdragstagare på plats för att berätta om sina erfarenheter och för att svara på frågor. Längst ned på sidan kan du läsa om hur du anmäler dig.
Vi börjar alltid klockan 18 och du deltar antingen via Teams eller kommer till Prinsgatan 12.
Tid och plats
Mötet börjar alltid klockan 18 och du deltar antingen via Teams eller kommer till oss på Prinsgatan 12, våning 2.
Datum för 2023
- Torsdag 28 september — endast digitalt
- Måndag 30 oktober
- Torsdag 30 november
- Onsdag 20 december
Anmäl dig till informationsmötet
Du anmäler dig genom att ringa eller mejla oss
Ange om du kommer digitalt eller på plats.
Telefon: 020-444001
Mejl: familjehem@goteborg.se
Välkomna!