
Informationsmöten
Det första steget till att bli en uppdragstagare är att komma på ett informationsmöte. Varje månad har vi informationsträffar, där du får veta mer om våra olika uppdrag. Du kan delta både på plats kvällstid eller digitalt dagtid.
Om du är nyfiken och vill veta mer så är det ett tillfälle för dig. På kvällsmötena finns också någon av våra uppdragstagare på plats för att berätta om sina erfarenheter och för att svara på frågor. Längre ned på sidan hittar du information om anmälan.
Tid och plats
Digitala lunchmöten börjar 12.15 och avslutas senast 12.55 och du deltar via Teams. Under sommaren har vi även två frukostmöten, ett digitalt och ett på plats. Kvällsmötena sker på Prinsgatan 12, våning 2 och pågår mellan 18-19. Vi bjuder på kaffe och smörgås.
Datum 2025
Fysiska möten — Prinsgatan 12
- Måndag 28 april klockan 18
- Måndag 26 maj klockan 18
- Onsdag 25 juni klockan 18
- Frukostmöte onsdag 16 juli klockan 10
- Måndag 1 september klockan 18
- Måndag 29 september klockan 18
- Måndag 3 november klockan 18
- Onsdag 3 december klockan 18
Digitala lunchmöten — via Teams
- Tisdag 15 april klockan 12.15
- Onsdag 14 maj klockan 12.15
- Tisdag 10 juni klockan 12.15
- Onsdag 30 juli klockan 10
- Tisdag 19 augusti klockan 12.15
- Tisdag 16 september klockan 12.15
- Tisdag 21 oktober klockan 12.15
- Tisdag 18 november klockan 12.15
- Tisdag 16 december klockan 12.15
Du anmäler dig genom att ringa eller maila till Maria Bolinder
- Telefon 031-365 75 21
- Vill du bjuda in Familjehem Göteborg till din arbetsplats?
Ladda hem vår app!
Du som inte är uppdragstagare kan använda appen för att läsa om vad vi gör och erbjuder våra uppdragstagare. Som gäst kan du också anmäla dig till informationsmöten.
Vill du att vi besöker din arbetsplats? Vi kommer gärna, bjuder på fika och informerar om Familjehem Göteborgs viktiga uppdrag för dig och dina kollegor.