Budget och årsrapport för förvaltningen för funktionsstöd

Våra folkvalda politiker i kommunfullmäktige och nämnden för funktionsstöd beslutar om den budget som styr förvaltningen för funktionsstöds arbete. I budgeten står vilka mål som förvaltningen ska jobba med under året och hur mycket pengar förvaltningen kan använda.

Budget

Nämnden för funktionsstöds budget 2024
Nämnden för funktionsstöds budget 2023

Årsrapport

En årsrapport följer upp arbetet med budgeten. I rapporten står bland annat hur det har gått ekonomiskt, det vill säga om förvaltningen har gått plus eller minus. Årsrapporten beskriver även hur förvaltningen har arbetat för att nå målen och hur långt förvaltningen har nått i det arbetet.

Nämnden för funktionsstöd årsrapport 2022

Kontakta förvaltningen för funktionsstöd

Har du synpunkter eller frågor om budget och årsrapport, är du välkommen att kontakta förvaltningen för funktionsstöd.

Selma Lagerlöfs Torg 2

[{ "type":"Feature", "geometry":{ "type":"Point", "coordinates":[11.98172126415167,57.74994072928122] }, "properties":{ "title":"Förvaltningen för funktionsstöd", "content":"Selma Lagerlöfs Torg 2" } }]

Box 4053
422 04 Hisings Backa