Till sidans huvudinnehåll

Teknikstöd i hemmet i nordost


Du som bor i nordost och fyllt 69 år kan få gratis hjälp med mobilen, datorn eller surfplattan i ditt hem.

Du kan få hjälp med

  • Ställa in TV/TV-box
  • Omstart eller uppdatering av router
  • Installera appar
  • Börja ringa videosamtal
  • Använda e-post
  • Hjälp med enkla funktioner i mobilen, datorn och surfplattan
  • Hjälp med uppdateringar

Du får inte hjälp med

Arbete som kräver fackkunskap inom IT-support, till exempel:

  • felsökning och reparation
  • installation av hårdvara, operativsystem eller annan programvara

För din trygghet och säkerhet

När du anlitar teknikstöd i hemmet råder sekretess och personalen visar fotolegitimation från Göteborg Stad vid hembesök. Det är du själv som skriver in och förvarar dina personliga koder och lösenord.

Boka teknikstöd i hemmet

Kontakta Fixartjänst för att boka ett personligt besök eller tid för rådgivning via telefon eller e-post.

Kontakta Fixartjänst i Nordost

Kontakta Fixartjänst för att boka ett personligt besök eller tid för rådgivning via telefon eller e-post.

Fixartjänst Angered

Telefon
031-365 22 00
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Fixartjänst Östra Göteborg

Telefon
031-365 35 65

Postadress

Box 334
421 23 Västra Frölunda

Har du frågor om projektet Teknikstöd i hemmet?

Kontakta: Kristin Hagström, processledare 031-365 85 81, eller Kristina Blidner, enhetschef Hälsofrämjande och förebyggande 031-365 76 86

${loading}