Pennor och post-it-lappar

Forskning och utveckling inom vård, omsorg och hälsofrämjande verksamhet

Äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen driver och medverkar i olika forskningsprojekt för att öka kunskapen kring kommunal hälso- och sjukvård, omsorg och socialtjänst. I samverkan med de vi är till för, universitet, högskolor och andra forskningsaktörer arbetar vi för att utveckla och förbättra vår verksamhet.

Så gör du som är forskare för att kontakta oss

Är du forskare och vill komma i kontakt med äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen för samverkan kring ett forskningsprojekt? Använd formuläret.

Formulär för förfrågningar om forskningsprojekt till äldre samt vård- och omsorgsförvaltningen

Kontakta våra forskare

Har du synpunkter eller frågor om våra forskningsprojekt så kan du kontakta oss.

Ramona Schenell

Hanna Mac Innes