E-handelssystemet Proceedo
Om e-handelssystemet Proceedo
Göteborgs Stad använder Proceedo som e-handelssystem vilket levereras av Visma Commerce AB. Det är genom Proceedo som beställare inom Göteborgs Stad gör sina inköp.
Logga in i Proceedo
För tittbehörighet i Proceedo
Kontakta: kundservice@ink.goteborg.se
Så hittar du i Proceedo
Guide för e-handelssystemet Proceedo
Så besvarar du en förnyad konkurrensutsättning
Som ramavtalsleverantör till Göteborgs Stad kan du på vissa ramavtal svara på så kallade förnyade konkurrensutsättningar. Det innebär helt enkelt att du lämnar anbud på nytt vid varje enskild beställning från stadens verksamheter.
När en förnyad konkurrensutsättning annonseras skickas en inbjudan med en länk till konkurrensutsättningen till samtliga avtalsleverantörer på ramavtalet. Klicka på länken för att delta i konkurrensen.
Guide i förnyad konkurrensutsättning
Varför e-handel?
Göteborgs Stad ställer krav på elektronisk handel (e-handel) vid upphandling av varor och tjänster. För dig som leverantör innebär det att det avtal din organisation har med Göteborgs Stad blir beställningsbart i e-handelssystemet. Ett e-handelssystem gör det möjligt för Göteborgs Stad att ha ett elektroniskt flöde från presentation av avtal till beställning och faktura. Det bidrar också till att upprätthålla en effektiv inköpsprocess och gör uppföljningen tydligare och mer innehållsrik.
Kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen
Har du synpunkter eller frågor så kan du kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen.
Besöksadress
Magasinsgatan 18A
Postadress
Box 1111
405 23 Göteborg