Uppdrag för Inköp och upphandlingsnämnden
Nämndens uppdrag är att vara Göteborgs Stads strategiska resurs i inköpsfrågor. Nämnden ansvarar för att leda inköpsarbetet i Göteborgs Stad, är Göteborgs Stads och Göteborgsregionens inköpscentral och är intern tjänsteleverantör inom inköpsområdet.
Nämndens uppdrag
- Nämnden ansvarar för att leda utvecklingen inom inköp och upphandling i Göteborgs Stad.
- Nämnden är Göteborgs Stads och Göteborgsregionens inköpscentral
- Nämnden stödjer staden med tjänster inom nämndens alla verksamhetsområden.
Kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen
Besöksadress
Magasinsgatan 18A
[{
"type":"Feature",
"geometry":{
"type":"Point",
"coordinates":[11.962572714466754,57.70361009363404]
},
"properties":{
"title":"Inköps- och upphandlingsförvaltningen",
"content":"Magasinsgatan 18A"
}
}]
Postadress
Box 1111
405 23 Göteborg