Till sidans huvudinnehåll

Mötestider Inköp och upphandlingsnämnden

Här hittar du inköps- och upphandlingsnämndens mötestider.

Mötesdagar 2025

Våren 2025

6 februari Årsrapport 2024
6 mars — Årlig analys
22 april — Delårsrapport mars
15 maj
12 juni

Hösten 2025

27 augusti
18 september — Delårsrapport augusti
23 oktober
26 november — Genomförandeplan 2026
18 december — Budget 2026

Inköps- och upphandlingsnämndens möten är stängda för allmänheten. Du som vill komma i kontakt med nämnden hittar kontaktuppgifter under Politiker i nämnden.

Kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen

Har du synpunkter eller frågor så kan du kontakta förvaltningen för inköp och upphandling.

Telefon och e-post

Telefon
031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Besöksadress

Magasinsgatan 18A

[{ "type":"Feature", "geometry":{ "type":"Point", "coordinates":[11.962572714466754,57.70361009363404] }, "properties":{ "title":"Inköps- och upphandlingsförvaltningen", "content":"Magasinsgatan 18A" } }]

Postadress

Box 1111
405 23 Göteborg

${loading}