Prislista teknik och övrigt


För att er konferens ska bli så bra som det bara går, kan du också hyra teknik, tillbehör, inventarier eller annat. Montering, installation och konfiguration av utrustningen ingår så klart i priset.

Teknik för distansmöten

Teknikpaket för distansmöten Heldag  Halvdag
Teknikpaket för distansmöten:
  • Trådlös mikrofon/headset
  • videokamera i full-HD på stativ
1200 kr 1000 kr

Portabelt konferenssystem

Sennheiser Teamconnect består av trådlösa mikrofon-/högtalarpuckar att placera ut i möteslokalen.


Heldag Halvdag
Set om 4 st puckar 1200 kr 1000kr
Set om 2 st puckar 600kr 500

Vibe — soundbar

Portabel tekniklösning för mindre webbkonferens där kamera, mikrofoner och högtalare är integrerade i ett system. (Vid hyra av grupprum ingår Vibe i lokalhyran).


Heldag  Halvdag

600 kr 500 kr

Bordsmikrofon

Extern mikrofon/högtalare som kopplas in till dator via USB.

Heldag Halvdag

160 kr 150 kr

Webbsändning/streamingtjänst

Teknisk helhetslösning där bildproducent hanterar förstklassig teknik och utsändning under hela er konferens. 

Obs! Halvdag är max 2 timmar effektiv webbsändning. Är det över 2 timmar blir heldag.

(Gäller ej för bokningar i Aniara där andra tekniska lösningar krävs)

Heldag Halvdag

9 500 kr 6500 kr

Samtliga priser är exklusive 25 % moms.

Ljud- och AV-teknik

Mikrofoner
Trådlös handmikrofon eller trådlöst headset. 
Heldag Halvdag 

600 kr 500 kr

Bildskärm på rullstativ

58 tums bildskärm på stativ för att visa bildspel eller koppla upp sin dator/ surfplatta.

Heldag Halvdag 

600 kr 500 kr

Mobil ljudanläggning
Två stycken aktiva högtalare på stativ, mikrofon och mixer för till exempel inkoppling av dator/ surfplatta/ telefon.
Heldag Halvdag 

1 600 kr 1 500 kr

Samtliga priser är exklusive 25 % moms.

It-teknik och tillbehör

Heldag Halvdag 
600 kr 500 kr
60 kr 50 kr
60 kr 50 kr
60 kr 50 kr

Samtliga priser är exklusive 25 % moms.


Personal

Personal

Heldag Halvdag 
Teknisk personal
Ljud/AV-tekniker
 7000kr  5000kr
Konferensvärdinna  5100kr   3100

Samtliga priser är exklusive 25 % moms. OBS! Vi gör prisjusteringar varje nytt år!

Om vi i undantagsfall behöver hyra in personal från våra samarbetspartners hanteras kostnaden enligt Specialarrangemang nedan.

Övriga tjänster

Specialarrangemang

Önskar du andra typer av tekniska lösningar i samband med bokade arrangemang som exempelvis professionell webbsändning eller inspelning av arrangemanget samordnar vi produktionen via våra samarbetspartners inom eventproduktion. Vårt pris för produktionssamordning och administrativa kostnader är enligt gällande praxis ett påslag om 10% på inkommande leverantörsfakturor.

Välkommen med din bokningsförfrågan via e-post eller telefon

E-post: konferens.burgarden@educ.goteborg.se
Telefon: 031-367 03 00.