Utbildning i digital konferens
Hur vet jag att utrustningen funkar? Hur kopplar jag in den? Välkommen till vår utbildning i digital konferens.
Hur går en digital konferens går till och vad man måste tänka på inför sitt arrangemang? Vi arrangerar workshops där vi bland annat pratar om:
- Webbkonferensens historia
- Skillnaden mellan broadcast, streaming och webbkonferens
- Hur får jag enkelt igång min sändning?
- Hur vet jag att allt funkar med kamera och mikrofon?
- Vad ska man tänka på innan/under/efter jag gör min sändning?
- Tekniska hjälpmedel såsom kamera, mikrofoner, ljus och olika sorters tekniker
- Om jag ska koppla in sekundär teknik, hur gör jag då?
- Vi provar att sända live med olika tekniska hjälpmedel
Pris: 395 kr inkl. kaffe och fika
- 08.15-08.30 Kaffe/incheckning, Rundvandring i lokalerna
- 08.30-09.45 Första passet teori
- 09.45-10.00 Fikapaus
- 10.00-11.00 Andra passet praktiska moment
- 11.00-11.45 Deltagarfrågor case/exempel/dialog
- 11.45-12.00 Summering/utvärdering
Om du vill kan du mejla in frågor i förväg så skräddarsyr vi innehållet för er.
Välkommen med din bokningsförfrågan via e-post eller telefon
E-post: konferens.burgarden@
Telefon: 031-367 03 00.