Kontaktcenter

Göteborgs Stads kontaktcenter är din ingång till vägledning och information om stadens tjänster. Det är till oss du kommer om du vill prata med någon i Göteborgs Stad. Vi svarar på dina frågor eller vägleder till rätt person eller verksamhet. Kontaktcenter underlättar för dig som är boende, besökare eller företagare att komma i kontakt med Göteborgs Stad.

Vilken hjälp kan jag få av kontaktcenter?

Vi hjälper till med allmänna frågor, ger allmän information, upplysning, vägledning och enklare rådgivning kring Göteborgs Stads tjänster. Vi hanterar också vanliga återkommande frågor, hittar rätt handläggare om du behöver mer kvalificerad hjälp och vägleder till information och självservice på stadens webbplats. Oavsett ärende ger våra servicevägledare dig information och vägledning som leder till ett snabbare svar på din fråga. Kontaktcenter är till för alla boende, besökare och företagare i Göteborg.

Vi ersätter inga verksamheter eller kontaktpersoner inom staden. Har du en handläggare kan du ringa honom eller henne på direktnummer som vanligt. Kontaktcenter erbjuder service på flera språk.

Hur kontaktar jag Göteborgs Stads kontaktcenter?

Vi ger service via telefon, stadens webbplats och facebook. Du kan också besöka oss eller skicka e-post.

Kontaktuppgifter

http://goteborg.se/wps/portal?uri=gbglnk%3aenheter&id=5154

Här hittar du en film om Göteborgs Stads kontaktcenter

Filmen med svenskt tal
Filmen med svensk textning
Filmen med teckenspråk
Filmen med engelsk text
Filmen med finsk text

    Filer och dokument