Fotograf Frank & Ernest Syntolkning: Fem stycken elever sitter och studerar runt ett bord

Gymnasiedagarna och Öppet hus

Hur vet du att en skola är rätt för just dig? Ta tillfället i akt och prata med elever och lärare på skolan och bilda dig en egen uppfattning om oss. Under hösten kan du passa på att möta oss under Gymnasiedagarna 7 -9 november och besöka våra öppna hus den 18 november kl. 10 -14 eller den 17 januari 2024 kl. 17 - 19.

Gymnasiedagarna

Du kan läsa mer om hur du deltar på Gymnasiedagarna. Är du redan nu nyfiken på vår skola kan du följa oss i sociala medier och se hur vi har det på vår skola.

Öppet hus läsåret 23/24

Varmt välkommen till oss på Elitidrottsgymnasiet Katrinelund på öppet hus för att se vår fantastiska skolbyggnad och prata med oss om våra olika program. På plats finns elever, lärare, rektorer och skolpersonal redo att visa er runt  och svara på era frågor.

VARMT VÄLKOMMEN FÖLJANDE DATUM:

Öppet hus på Katrinelundsgymnasiet 18 november 2023 Klockan 10 14
Öppet hus på Katrinelundsgymnasiet