Till sidans huvudinnehåll

Uppdrag för Inköp och upphandlingsnämnden


Nämndens uppdrag är att vara Göteborgs Stads strategiska resurs i inköpsfrågor. Nämnden ansvarar för att leda inköpsarbetet i Göteborgs Stad, är Göteborgs Stads och Göteborgsregionens inköpscentral och är intern tjänsteleverantör inom inköpsområdet.

Nämndens uppdrag

  • Nämnden ansvarar för att leda utvecklingen inom inköp och upphandling i Göteborgs Stad.
  • Nämnden är Göteborgs Stads och Göteborgsregionens inköpscentral
  • Nämnden stödjer staden med tjänster inom nämndens alla verksamhetsområden.

Reglemente för inköp och upphandling

Kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen

Telefon och e-post

Telefon
031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Besöksadress

Magasinsgatan 18A

[{ "type":"Feature", "geometry":{ "type":"Point", "coordinates":[11.962572714466754,57.70361009363404] }, "properties":{ "title":"Inköps- och upphandlingsförvaltningen", "content":"Magasinsgatan 18A" } }]

Postadress

Box 1111
405 23 Göteborg

${loading}