Till sidans huvudinnehåll

Övriga frågor och synpunkter, färdtjänst


På kundservice svarar vi på frågor om färdtjänst och flexlinjen. Det är också hit du vänder dig om du har klagomål. För att dina färdtjänstresor ska kunna bli ännu bättre är det värdefullt att vi får in synpunkter från dig. Du når kundservice via telefon eller e-post.

Vi behandlar alla synpunkter och klagomål och kontaktar trafikföretagen. Vi har inte möjlighet att återkoppla i alla ärenden men du är välkommen att återkomma tidigast efter sju arbetsdagar för att höra om ditt specifika ärende. Vi kontaktar dock alltid den som har anmält en olycka eller annan allvarlig händelse.

Kontakta serviceresors kundservice

Har du synpunkter eller frågor kring färdtjänst så kan du kontakta serviceresors kundservice.

Telefon och e-post

Telefon
031-368 25 50
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Postadress

Box 2403
403 16 Göteborg

Öppettider

${loading}