Göteborgs Stads kontaktcenter
Göteborgs Stads kontaktcenter är din ingång till vägledning och information om kommunens
tjänster. Det är till oss du kommer om du vill prata med någon i Göteborgs
Stad. Vi svarar på dina frågor eller vägleder till rätt person eller
verksamhet.
Vilken hjälp kan jag få av Göteborgs Stads kontaktcenter?
Vi hjälper dig med
- allmänna frågor och information
- vägledning och enklare rådgivning kring Göteborgs Stads tjänster
- att hitta rätt handläggare om du behöver mer kvalificerad hjälp
- att hitta information på stadens webbplats genom vägledning till självservice.
Oavsett ärende till Göteborgs Stad ger vi dig information och vägledning. Kontaktcenter är till för alla boende, besökare och företagare i Göteborg. Vi ersätter inga verksamheter eller kontaktpersoner inom Göteborgs Stad. Har du en handläggare kan du ringa till hen på direktnummer som vanligt. Kontaktcenter erbjuder service på flera språk.
Hur kontaktar jag Göteborgs Stads kontaktcenter?
Vi ger service via telefon, e-post, Göteborgs Stads webbplats och på Facebook. Du hittar kontaktuppgifter längst ned på sidan.
Kontakta Göteborgs Stads kontaktcenter på finska
Här kan du se en film om Göteborgs Stads kontaktcenter
Kontakta Göteborgs Stad
Har du frågor eller synpunkter om kommunens service kan du kontakta Göteborgs Stads kontaktcenter.
Öppettider
Telefon och e-post
- Telefon
- 031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
- E-post
- goteborg@goteborg.se
- Kontaktformulär
Besöksadress
Postadress
Box 11364
404 28 Göteborg
- Fax
- 031-368 08 48