Budget och årsrapport för stadsbyggnadsnämnden

Politikerna i kommunfullmäktige och stadsbyggnadsnämnden beslutar om den budget som styr stadsbyggnadsförvaltningens arbete.

I budgeten står vilka mål som förvaltningen ska arbeta med under året och hur pengarna ska fördelas.

Stadsbyggnadsnämndens budget 2024

Nämndens verksamhetsplan innehåller mer detaljerade beskrivningar av hur förvaltningen konkret ska arbeta för att nå målen och genomföra uppdragen.

Stadsbyggnadsnämndens verksamhetsplan 2024

Budgeten följs upp i årsrapporten. I den står bland annat hur det har gått ekonomiskt, men även hur förvaltningen har arbetat för att nå målen i budgeten och hur långt man har nått i det arbetet.

Byggnadsnämndens årsrapport 2023

Kontakta stadsbyggnadsförvaltningen

Har du synpunkter eller frågor om budget och årsrapport för stadsbyggnadsnämnden så kan du kontakta stadsbyggnadsförvaltningen.

Kundservice

Köpmansgatan 20

[{ "type":"Feature", "geometry":{ "type":"Point", "coordinates":[11.964822849479264,57.70713611691514] }, "properties":{ "title":"Stadsbyggnadsförvaltningen", "content":"Köpmansgatan 20" } }]

Box 2554