Lo Birgersson

Intraservice

Intraservice levererar interna tjänster till Göteborgs Stads olika verksamheter inom exempelvis välfärds-, utbildnings- och HR-området samt IT. Utveckling, drift och support ingår som delar i många av Intraservices tjänster. Förvaltningen har idag cirka 700 anställda.

Organisation och ledning

Intraservice levererar interna tjänster till Göteborgs Stads olika verksamheter inom exempelvis HR, utbildning, vård och omsorg samt IT. Utveckling, drift och support ingår som delar i många av Intraservices tjänster. Förvaltningen har idag cirka 700 anställda.

Så behandlar vi personuppgifter

Här kan du läsa om Intraservices integritetspolicy och om hur förvaltningen hanterar personuppgifter.

Aktuellt

  • Vi får bygga medan vi åker och testa medan vi kör

    Publicerad 16 december 2020
    Stina Hall Hellqvist är verksamhetschef för ett av sex verksamhetsområden på fackförvaltningen Intraservice sedan drygt ett år tillbaka. I just detta verksamhetsområde handlar det om tjänster inom kommunikation, ledning och styrning. Intraservice levererar gemensamma tjänster till Göteborgs Stads förvaltningar och bolag.
  • Vi är stolta över den service vi ger varje dag!

    Publicerad 5 november 2020
    Tessie Hallberg är verksamhetschef för servicecenter på förvaltningen Intraservice i Göteborgs Stad. Servicecenter är vanligtvis den första kontakten många medarbetare i staden har med Intraservice.
  • Vill göra gott för göteborgarna

    Publicerad 10 juni 2020
    Han har varit chef för verksamhetsområde ekonomi och operativt inköp på Intraservice i snart ett år. Som ny i Göteborgs Stad tycker Per Kjellander att det är en avspänd stämning här till skillnad från många andra arbetsplatser han har varit på. Inte desto mindre är det ett viktigt uppdrag för såväl företagare som för vanliga göteborgare.
  • Var med och arbeta med framtidens tekniska lösningar

    Publicerad 29 april 2020
    I en allt mer digitaliserad värld blir kraven på effektiva och smarta IT-lösningar större – inte minst i den rådande covid-19-krisen. Det vet Göteborgs Stad. På deras IT-avdelning är ambitionerna höga och målen för att möta framtidens utmaningar klara.