Till sidans huvudinnehåll

Det här erbjuder vi

Hos oss sitter du i hjärtat av Göteborg med kollegor som tillsammans har en stor samlad kompetens. Här kan du både utveckla och utvecklas med ett stort mått av flexibilitet i arbetet och attraktiva förmåner.

Ditt uppdrag hos oss

Som medarbetare hos oss bidrar du till att Göteborgs Stad kan göra strategiska, hållbara och effektiva inköp. Du är expert inom just ditt område och tillsammans med andra är du med och gör Göteborg till en mer effektiv, transparent och hållbar stad.

Det här kan du jobba som

Hos oss finns en mängd olika yrkesroller inom olika områden. Både strategiska och operativa. Du kan bland annat arbeta som upphandlare, inköpsanalytiker, kategoriledare, hållbarhetsspecialist, processledare eller avtalscontroller.

Förmåner för dig som medarbetare

Vi vill att du som medarbetare ska kunna kombinera ditt arbete med fritid. Hos oss har du bland annat flexibel arbetstid, möjlighet att byta semesterdagstillägg mot fler lediga dagar, friskvårdsbidrag och cykelbidrag. Dessutom kan du få ditt kollektivtrafikkort förmånsbeskattat.

Kontakta inköps- och upphandlingsförvaltningen

Telefon och e-post

Telefon
031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Besöksadress

Magasinsgatan 18A

[{ "type":"Feature", "geometry":{ "type":"Point", "coordinates":[11.962572714466754,57.70361009363404] }, "properties":{ "title":"Inköps- och upphandlingsförvaltningen", "content":"Magasinsgatan 18A" } }]

Postadress

Box 1111
405 23 Göteborg

${loading}