Mindfulness i skogen på lätt svenska

Följ med på en promenad i skogen! Vi träffas på Backa bibliotek. Sedan går vi till en skog i närheten. I skogen upplever vi naturen med alla våra sinnen (syn, hörsel, känsel, lukt och smak).

I slutet av aktiviteten samlas vi och pratar om upplevelsen på lätt svenska. En aktivitet för att minska stress och må bättre. 

Kom gärna 10 minuter innan aktiviteten börjar.
Om du har frågor kan du mejla frida.svensson@kultur.goteborg.se eller ringa Backa bibliotek på 031-366 90 10.


Plats: Samling i entrén På Backa bibliotek, Selma Lagerlöfs torg 2.
Dag och tid: Torsdagar kl. 14–15.15 (Uppehåll torsdag 14 maj)
Startdatum: 9 april
Sista datum: 18 juni
Närmsta hållplats: Selma Lagerlöfs torg