Till sidans huvudinnehåll

Göteborgs Stads kontaktcenter


Göteborgs Stads kontaktcenter är din ingång till vägledning och information om kommunens tjänster. Det är till oss du kommer om du vill prata med någon i Göteborgs Stad. Vi svarar på dina frågor eller vägleder till rätt person eller verksamhet.

Vilken hjälp kan jag få av Göteborgs Stads kontaktcenter?

Vi hjälper dig med

  • allmänna frågor och information
  • vägledning och enklare rådgivning kring Göteborgs Stads tjänster
  • att hitta rätt handläggare om du behöver mer kvalificerad hjälp
  • att hitta information på stadens webbplats genom vägledning till självservice.

Oavsett ärende till Göteborgs Stad ger vi dig information och vägledning. Kontaktcenter är till för alla boende, besökare och företagare i Göteborg. Vi ersätter inga verksamheter eller kontaktpersoner inom Göteborgs Stad. Har du en handläggare kan du ringa till hen på direktnummer som vanligt. Kontaktcenter erbjuder service på flera språk.

Hur kontaktar jag Göteborgs Stads kontaktcenter?

Vi ger service via telefon, e-post, Göteborgs Stads webbplats och på Facebook. Du hittar kontaktuppgifter längst ned på sidan.

Kontakta Göteborgs Stads kontaktcenter på finska

Ota meihin yhteyttä suomeksi.

Här kan du se en film om Göteborgs Stads kontaktcenter

Kontakta Göteborgs Stad

Har du frågor eller synpunkter om kommunens service kan du kontakta Göteborgs Stads kontaktcenter.

Telefon och e-post

Telefon
031-365 00 00 (Göteborgs Stads kontaktcenter)
Kontaktformulär

Ställ en fråga eller lämna en synpunkt.

Fyll i din e-postadress om du vill ha svar.
Ställ en fråga eller lämna en synpunkt. Beskriv ditt ärende så detaljerat som möjligt. Max 5000 tecken.
Göteborgs Stad behandlar dina personuppgifter i enlighet med bestämmelserna i dataskyddsförordningen, DSF. För mer information, se Så här behandlar kommunen dina personuppgifter.

Besöksadress

Postadress

Box 11364
404 28 Göteborg

Fax
031-368 08 48

Öppettider

${loading}